خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/11 - 10:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رنجبر:

وزیر ورزش برای تکمیل پروژه‌های استخر قهرمانی و دهکده المپیک کرمانشاه تدبیری بیاندیشد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه در این استان پروژه‌های بسیار بزرگی در حوزه‌ ورزش وجود دارد از وزیر ورزش و جوانان خواست تا برای تکمیل پروژه‌های استخر قهرمانی و دهکده المپیک کرمانشاه تدبیری بیندیشد.

فضل‌الله رنجبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح وضعیت حوزه بهداشت ودرمان حوزه انتخابیه خود، گفت: متاسفانه چندین سال است که پروژه احداث بیمارستان 750 تخت‌خوابی کرمانشاه نیمه‌کاره رها شده است ضمن اینکه چندین پروژه احداث بیمارستان در شهرستان‌های این استان نیز هنوز نیمه‌کاره مانده‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در بیان بخشی از مشکلات موجود در این استان، تصریح کرد: کرمانشاه حدود 400 هزار نفر جمعیت حاشیه‌نشین دارد که به لحاظ فقر فرهنگی و اقتصادی، مشکلاتی دارند و نیاز است که به این موضوع به عنوان یک آسیب اجتماعی مهم توجه شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، با اشاره به وضعیت حوزه ورزش حوزه انتخابیه خود، یادآور شد: انتظار داریم وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل پروژه احداث استخر قهرمانی و پروژه دهکده المپیک کرمانشاه تدبیری کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته ما پروژه‌های بسیار بزرگی در حوزه‌های ورزش، خدمات درمانی و مدیریت شهری داریم که تکمیل آنها به توجه جدی از سوی وزرای مربوطه نیاز دارد./ 

پایان پیام

  • کد خبر : 382945
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار